02 November 2009

BERJUMPA SEMULA SELEPAS LAMA TIDAK MENULIS

Assalamulaikum...

Rasanya agak lama juga saya tidak menulis di ruang ini. Maklum sahaja masa yang tidak mengizinkan. Pada minggu lalu saya menghadiri mesyuarat di Ilham Resort Port Dickson, iaitu terlibat dalam mesyuarat bersama Bahagian Perolehan dan Aset KPM dan Jabatan Pelajaran Selangor.

Dalam masa yang sama terdapat kursus yang dianjurkan oleh PPD Hulu Selangor di Astana, Regency dan Bayu. Pengetua dan Penolong Kanan berada di Regency Beach Resort. Guru Prasekolah di Bayu Beach Resort dan Pembantu Tadbir di Astana Beach Resort.

Saya berkesempatan bersama guru prasekolah dalam majlis penutupan pada 28 Oktober. Tahniah kepada En Mohd Zaki kerana berjaya menguruskan program ini. Pada 27 Oktober 2009, sesi malam saya sempat bersama pembantu tadbir di Astana, untuk memberikan ucapan pembukaan. Pada 30 Oktober 2009, oleh kerana saya masih berada di Port Dickson, sekali lagi saya berkesempatan menutup program atau kursus untuk pembantu tadbir. Tahniah kepada Unit Kewangan kerana berjaya melaksanakan kursus ini.
Sepatutnya mulai 29 Oktober saya sudah berada di KL International untuk program PPD Hulu Selangor hingga 1 November 2009. Saya hanya sempat hadir pada 31 Oktober sehingga selesai pada hari Ahad 1 November. Selesai satu minggu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan