31 Januari 2010

Makluman untuk Guru Besar dan Pegawai Pelajaran Daerah.

Berkaitan Dengan Gred Purata Sekolah (GPS).
(Catatan diambil dari Sesawang NKRA KPM)

Pihak Urus Setia Sub-NKRA (Tawaran Baru/New Deals) mengucapkan terima kasih kepada tuan/puan dalam menjayakan proses pengisian data berkaitan dengan Tawaran Baru/New Deals.

Pihak urus setia memohon Guru Besar dengan kerjasama PPD menyemak Gred Purata Sekolah (GPS) sekolah tuan/puan seperti yang tertera dalam portal NKRA ini dengan teliti. Sekiranya terdapat sebarang perubahan atau masalah berkaitan dengan GPS tersebut, sila maklumkan segera kepada pihak urus setia menerusi email harery.saad@jns.moe.gov.my atau nadzman.radzaly@moe.gov.my atau menerusi talian telefon 03-88844354/03-88844109/88844263 sebelum atau pada 29 JANUARI 2010 (Jumaat).

GPS sebenar yang digunakan dalam Tawaran Baru ini merujuk GPS yang diguna pakai oleh Lembaga Peperiksaan Malaysia. Sebarang perubahan terhadap GPS tidak boleh dilaksanakan selepas tarikh tersebut dan penyenaraian kedudukan sekolah akan dibuat menerusi portal ini selepas mengambil kira perubahan terkini GPS bagi sekolah-sekolah yang berkaitan.

Verifikasi ke atas sekolah yang dikenal pasti mencapai sasaran [Exceed Target (ET)] dan [Below Target (BT)] akan dilaksanakan oleh Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti dalam tempoh tahun penilaian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan