06 Ogos 2009

PROGRAM KECEMERLANGAN PENDIDIKAN PELAJAR PMR DAERAH HULU SELANGOR

Pada 4 dan 5 Ogos 2009, Satu seminar berkaitan telah dijalankan di Kem Bina Semangat Kuala Kubu Bharu. Program ini adalah tajaan Unit Perancangan Pelaksanaan (ICU) Jabatan Perdana Menteri. Program ini diuruskan oleh PPD Hulu Selangor, dengan memanggil 4 orang pelajar miskin tingkatan tiga dari setiap sekolah menengah di daerah ini.

Peringkat PPD Jawatankuasa telah dibentuk. Terima kasih kepada penyelaras program, Tn Hj Rasidi bin Saarani (Penolong Penyelia HEM PPD Hulu Selangor). Terima kasih juga diucapkan kepada Tn Hj Ruslan bin Che Mee (Pegawai Kaunselor Daerah) yang bertindak selaku penyelaras fasilitator dan Kem Komanden. Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua AJK yang terlibat tetapi tidak berkesempatan untuk saya catatkan di sini. Ucapan terima kasih juga kepada semua fasilitator dan penceramah semasa program ini dijalankan.

Pada 12.00 tengah hari 5 Ogos 2009 (Rabu), saya berkesempatan menyampaikan ucapan dalam majlis penutupan di dewan Besar Kem Bina Semangat. Semoga semua pelajar yang hadir akan mendapat faedah yang besar dalam program ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan