27 Julai 2009

BERSAMA ANAK-ANAK DI KUANTAN PAHANG PADA HARI AHAD

Pada 26 Julai 2009 (Ahad), saya dan isteri serta anak-anak bergerak ke Kuantan Pahang kerana mengunjungi anak kedua saya yang belajar di UIAM Kuantan.Pada pagi Ahad kami bergerak menaiki kereta bermula pada pukul 8.30 pagi. Sampai di UIAM sekitar pukul 11.30 pagi. Selepas berada sebentar di sana, kami mengambil keputusan untuk bergerak ke Kemaman, Terengganu.

Sampai di sana, kami mengambil peluang membeli keropok lekor dan kuih satar. Kami juga sempat makan tengah hari di kawasan ini, iaitu di warung atau restoran Aziz Satar. Sekitar pukul 2.30 petang kami bergerak semula ke UIAM untuk menghantar anak saya balik semula ke kampus. Sekitar pukul 4.00 petang kami mula bergerak balik ke Kuala Kubu Bharu. Semasa bergerak balik. anak perempuan saya (anak ketiga) mengambil alih tugas memandu kereta. Dia memandu sehingga selepas tol Karak. Selepas itu saya mengambil alih semula memandu kereta sehingga sampai ke rumah. Pukul 7.30 malam kami sampai di rumah di Kuala Kubu Bharu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan