24 Mei 2009

KEJOHANAN TENPIN BOLING SEMPENA HARI GURU DAERAH HULU SELANGOR 2009

Assalamulaikum...

pada hari ini, 24 Mei 2009 (Ahad), saya bergerak dari rumah ke Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan, Kuala Pilah untuk menghantar anak saya balik selepas balik ke rumah pada hari Jumaat yang lalu. Saya bertolak dari rumah pada pukukl 8.30 pagi. Selesai di sana saya terus berpatah balik ke Selayang Mall kerana menyertai pertandingan yang disebutkan.

Saya sampai di Selayang Mall lebih kurang pukul 2.15 petang. Dalam kejohanan ini terdapat 24 pasukan mengambil bahagian. Pasukan tersebut terdiri daripada pasukan PPD Hulu Selangor, Pengurusan Sekolah PPDHS, pasukan Pengurusan Akademik PPDHS, pasukan Pengurusan pembangunan Kemanusian PPDHS dan beberapa pasukan daripada sekolah Hulu Selangor.

Saya tidak begitu ingat keputusan pertandingan, walau bagaimanapun tahniah kepada pasukan yang berjaya. Antara keputusan ialah; acara pasukan dimenangi oleh Sektor Pengurusan Sekolah PPDHS yang dibarisi oleh:
1. Tn Hj Anuar bin Mahad (Penyelia Pembangunan dan Bekalan)
2. En Mohd Shahrin (Penyelia Sekolah Rendah)
3. En Bahari b Tajuddin (Kaunselor Pentadbiran)
4. En Mohd Isa bin Jali (Pegawai Kualiti)

Pasukan PPD Hulu Selangor mendapat tempat ketujuh dibarisi oleh:
1. Tn Hj Suhaimi bin Rashid (PPDHS)
2. En Rozali bin Mazlan (TPPDHS)
3. En Kamsah bin Mokhtar (PPPDP Sekolah)
4. En Mohd Jais (Pemandu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan