07 April 2009

KUNJUNGAN RASMI TUAN PENGARAH JPN SELANGOR KE HULU SELANGOR

Assalamualaikum....

Pada hari Selasa, 07.04.2009, Tuan Pengarah Jabatan Pelajaran Selangor, Dr Zahri bin Aziz telah melakukan lawatan dan perjumpaan dengan warga PPD hulu Selangor. Majlis di PPD Hulu Selangor, bermula pada pukul 9.00 pagi.

Tn PPD Hulu Selangor, Tn Hj. Suhaimi bin Rashid memulakan ucapan aluan dan memperkenalkan latar belakang PPD, di samping memperkenalkan semua warga PPD Hulu Selangor kepada Tuan Pengarah.

Selepas ucapan itu, Tuan Pengarah, Dr Zahri bin Aziz menyampaikan amanat beliau kepada semua warga PPD. Saya mewakili pihak PPD Hulu Selangor, khasnya pegawai-pegawai di PPD serta kakitangan PPD hulu Selangor, mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian Dr Pengarah hadir di PPD.

Sebenarnya majlis tidak tamat di peringkat itu sahaja. Pada pukul 11.00 pagi, Tuan Pengarah telah bergerak ke SMK Taman Bunga Raya (1) kerana satu majlis perjumpaan beliau dengan semua Pengetua dan Guru Besar daerah Hulu Selangor telah diaturkan. Dalasm majlis ini beliau juga sempat menyapaikan amanat dan masej yang dihasratkan oleh beliau, supaya semua Pengetua dan Guru Besar dapat menghayati dan melaksanakannya di sekolah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan